Deep Web: Cumu accede à Deep Web Search Engine

In questu post "Deep Web: How to Access Deep Web Search Engine", amparate tuttu nantu à u Deep Web, questu include; a diffarenza trà u web deep è scuru web, accede à u web profondu, Tipi di Cuntenutu trovu nant'à Deep Web, svantaghji è vantaghji di Deep Web

U "deep web" hà uni pochi di nomi diffirenti. Certi chjamanu u "web scuru". Altri chjamanu u "web invisibile". Ma tuttu si riferisce à l'area di l'internet chì ùn sò micca accessibili cù i navigatori standard. Per esempiu, Google, Bing è Firefox. Quelli chì anu interessatu duveranu invece scaricà un navigatore web profondu cum'è Tor. U prucessu di Silk Road in 2015 hà purtatu u web prufondu in u focu. Cù u fundatore di Silk Road, Ross Ulbricht, riceve una doppia sentenza di vita più quaranta anni di prigiò. A Strada di a Seta era un mercatu web prufondu chì espone parechji utilizatori in linea à Bitcoin. Questa era a valuta primaria di u situ.

Malgradu l'assaltu di l'FBI à a Strada di a Seta, u web prufondu resta una destinazione populari per l'individui chì cercanu qualcosa chì ùn ponu truvà micca nantu à l'internet regulare. U web prufonda hè longu assuciatu cù l'acquistu è a vendita di narcotici illegale, articuli illiciti è altri beni di u mercatu neru.

Cosa hè u Deep Web?

U web prufonda si riferisce à e zoni di l'internet chì ùn sò micca cumpletamente accessibili per mezu di i mutori di ricerca tipici. Cum'è Google, Bing è Yahoo. U web prufonda cuntene pagine chì ùn sò micca indiziate da i mutori di ricerca, siti paywalled, basa di dati privati, è u web scuru, frà altri cose.

I botti sò utilizati da tutti i mutori di ricerca per scansà u web. In cunseguenza, aghjunghje cuntenutu frescu à l'indici di u mutore di ricerca. Ancu s'è a dimensione di u web prufonda hè scunnisciuta, parechji sperti credi chì i mutori di ricerca solu rastrellanu è indexanu circa 1% di tuttu u cuntenutu dispunibule in Internet. U web di a superficia si riferisce à u cuntenutu di ricerca in Internet.

A maiò parte di u cuntenutu di u web profondu hè di natura legale è micca criminale.
E-mail, conversazioni di chat, cuntenutu privatu nantu à i siti di e social media, dichjarazioni bancarie elettroniche, registri di salute elettronica (EHR), è altri cuntenutu accessibili in Internet in un modu o un altru sò esempi di cuntenutu web profonda.

I bots di i mutori di ricerca ùn sò micca capaci di accede à i siti web di pagamentu. Cum'è u testu di l'articuli di nutizie o siti di cuntenutu educativu chì necessitanu un abbunamentu. I botti ùn anu micca ancu rastreu siti web di pagamentu per serviziu cum'è Netflix.

In u risultatu, ci sò qualchi benefizii à aduprà u web prufonda. Per principià, a maiò parte di u cuntenutu in u web profondu hè irrilevante, facendu e ricerche assai più difficili. Ci hè ancu a materia di privacy. Nimu vole chì i bots di Google sondanu i so cunti Netflix o Fidelity Investments.

U Deep Web vs U Dark Web

Ancu se i termini "deep web" è "black web" sò spessu usati in modu intercambiable. Ùn sò micca sinonimi. U web scuru hè un subset di u web più profondu. È si riferisce à qualcosa in u web chì ùn hè micca indiziatu da è dunque accessibile attraversu un mutore di ricerca cum'è Google.

Mentre chì ci hè un cuntenutu legale è genuu nantu à u web prufonda, cum'è publicazioni paywalled, basa di dati, ghjurnali accademichi è ricerca. U web scuru hè assai più ombra. Parechje attività criminali, cum'è i mercati neri per i carte di creditu arrubati è l'infurmazioni persunali, pistole, spyware, prostituzione, trafficu sessuale è droghe, si facenu nantu à u web scuru. L'accessu à e botnets chì ponu piglià attacchi distribuiti di denial-of-service hè ancu accessibile cum'è un serviziu di ciberattaccu.

I mercati illegali è i fori abbundanu nantu à u web scuru, induve a conducta illecita hè annunziata è discussa. Empire Market, Dream Market è Nightmare Market sò solu uni pochi di esempi.

Silk Road, un situ web di trafficu di droghe chì hè diventatu cusì cunnisciutu chì era spessu citatu cum'è un'illustrazione di u web scuru in i rapporti di i media mainstream. U so pruprietariu hè statu arrestatu è cundannatu à a vita in prigiò senza a pussibilità di liberazione.

Accessu à u Deep Web

Malgradu u fattu chì u cuntenutu di u web profondu ùn hè micca indiziatu da i motori di ricerca tradiziunali, pò esse facilmente ghjunghje.

Hè relativamente sicuru d'accede à u cuntenutu in u web deep. Allora a maiò parte di l'utilizatori di l'internet facenu cusì regularmente. L'accessu à e dati nantu à un situ web prufonda pò esse simplice quant'è accede à Gmail o LinkedIn. O iscriviti à u Wall Street Journal.

Accessu à assai di u spechju net hè interdetta per via cunti utilizatori nantu à u spechju Web cuntene assai di infurmazione persunale chì li latri pudia esse interested in.

L'utilizatori ùn anu mai accessu à u web profundo, cumpresu u web neru. L'attacchi di spam è phishing ponu principià da un mercatu web scuru. Ma u malware hè liberatu solu quandu una vittima scarica qualcosa infettatu da quellu mercatu. U situ scuru stessu ùn saria micca a fonte di tali assaltu.

U web scuru hè apposta dissimulatu. Dunque, l'accessu richiede l'usu di tecnulugii specifiche cum'è u navigatore Tor è a rete Invisible Internet Project (I2P). I dui strumenti anu applicazioni valide. Quandu vede i siti web, Tor prutege u vostru indirizzu IP. È I2P hè una rete proxy chì pò aiutà i ghjurnalisti chì raportanu da e zone risicate.

Contenutu Cuntinutu

U navigatore Tor

U navigatore Tor hè necessariu per visità un mercatu web scuru. Tor, malgradu esse basatu annantu à u navigatore Mozilla Firefox, ùn hè micca bè mantinutu è hà prublemi cù u rendering di u situ web.

Ci hè una bona raghjone per circà nantu à u web scuru. Cù tutte e discussioni nantu à u web scuru nantu à u pirate è sfruttà u trafficu. Hè un locu meraviglioso per esaminà induve si discute vulnerabili ancora scunnisciute. L'utilizatori puderanu acquistà l'uppurtunità di capisce induve sò e vulnerabilità prima ch'elli sò periculi generalizati monitorendu u web scuru.

U web profondu, cunnisciutu ancu u web invisibile o web oculatu, hè una sezione di l'Internet chì ùn hè micca indiziata da i mutori di ricerca web ordinariu. U "web di superficia", invece, hè apertu à tutti cù una cunnessione Internet.

Michael K. Bergman, un scientist di l'informatica, hè creditu di cuninà a frasa in u 2001 cum'è un termu di ricerca di ricerca.

Webmail, Internet banking, accessu ristrettu à e pagine di e social media è i profili, alcuni fori web è lingua di codice chì necessitanu un permessu per vede u cuntenutu, è servizii paywalled cum'è video à dumanda è alcune riviste è ghjurnali in linea sò esempi di cuntenutu web profondu nascostu daretu. forme di login.

U cuntenutu di u web profondu pò esse truvatu è accede cù un URL direttu o indirizzu IP. Ma per passà e pagine pubbliche pò esse bisognu di una password o altru accessu di sicurità.

Terminologia

A prima volta chì i termini "deep web" è "dark web" sò stati utilizati in modu intercambiable hè in 2009. Allora a lingua di ricerca di u web profonda hè stata discussa cù l'azzioni criminali nantu à u Freenet è a darknet.

E password persunali, documenti d'identificazione falsi, droghe, pistole è pornografia infantile sò trà i cumpurtamenti illegali.

Da tandu, dopu à u so usu in a copertura mediatica di a Strada di a Seta. I media anu cuminciatu à utilizà u terminu "deep web" intercambiable cù "dark web" o "darknet". Questa hè una paraguna chì l'altri rifiutanu cum'è erronee è, in u risultatu, hè stata una causa di malcomprensione cuntinua.

I termini anu da esse usatu in modi diffirenti, secondu i ghjurnalisti Wired Kim Zetter è Andy Greenberg. U web scuru hè una parte di u web prufonda chì hè stata intenzionalmente oculta. È hè inaccessibile attraversu i navigatori è i metudi standard. Mentre chì u web profondu si riferisce à qualsiasi situ chì ùn pò micca esse truvatu cù un mutore di ricerca tradiziunale. U web scuru hè una parte di u web prufonda chì hè stata apposta dissimulata. È hè inaccessibile per mezu di i navigatori è i metudi standard.

Cuntenutu senza indice

Jill Ellsworth hà inventatu a frasa "Invisible Web" in u 1994 per discrìviri siti web chì ùn sò micca registrati cù alcun mutore di ricerca. Questu hè secondu Bergman in un articulu nantu à u web prufonda publicatu in The Journal of Electronic Publishing.

Saria un situ chì hè possibbilmente custruitu bè. Ma ùn anu micca preoccupatu di registrà cù alcunu di i mutori di ricerca, secondu un articulu di ghjennaghju 1996 di Frank Garcia. In u risultatu, nimu ùn hè capaci di localizzalli! Avete statu dissimulatu. Hè ciò chì mi riferite cum'è u "Web invisibile".

In un comunicatu di stampa di dicembre 1996, Bruce Mount è Matthew B. Koll di Personal Library Software anu utilizatu a frasa "Invisible Web" in una descrizzione di l'uttellu #1 Deep Web.

U studiu di Bergman di u 2001 sopra citatu hè statu u primu à utilizà a frasa "deep web", chì hè oghji largamente accettata.

I metudi di indexazione in Deep web

I mutori di ricerca tradiziunali ùn indicianu micca i siti web per una varietà di motivi. Puderanu esse classificate cum'è unu o più di i seguenti:

Tipi di Cuntenutu trovu nant'à u Deep Web

1. Web contextuale:

Pages incù u cuntinutu chì cambia sicondu u cuntestu accessu à l'utilizatori (per esempiu, cateni di indirizzi IP cliente o passatu siquenza navigazzioni).

2. Cuntinutu dinamicu:

Pagine dinamiche chì sò tornate in risposta à una dumanda. O si pò accede solu à traversu un furmulariu, soprattuttu s'ellu sò usati elementi di input di duminiu apertu (cum'è campi di testu). Tali campi sò difficiuli di navigà senza cunniscenza di u duminiu.

3. Cuntinutu tecnicamente ristrettu:

Siti chì limitanu l'accessu à e so pagine (per esempiu, utilizendu u Standard di Exclusion Robots o CAPTCHAs, o direttive senza magazzini, chì impediscenu à i mutori di ricerca di navigà è di creà copie in cache).
Per esaminà tali pagine, i siti ponu include un mutore di ricerca internu.

4. Non-HTML / cuntenutu testu:

U cuntenutu testuale hè criptatu in fugliali visuali (imagine o video) o formati di schedarii specifichi chì i mutori di ricerca ùn capiscenu micca.

5. I siti chì necessitanu registrazione è login sò chjamati web privatu (risorsi protetti da password).

6. Cuntinutu scrittu:

Pagine chì ponu accede solu via ligami JavaScript. In più di u cuntenutu chì hè scaricatu dinamicamente da i servitori Web cù soluzioni Flash o Ajax.

7.Software:

Certi cuntenutu sò apposta oculati da l'Internet publicu. È pò esse accessu solu per un software speciale cum'è Tor, I2P, o un altru software darknet. Tor, per esempiu, permette à l'utilizatori di visità siti web in modu anonimu usendu u. indirizzu di u servitore di cipolla. Allora u so indirizzu IP hè privatu.

8. Cuntinutu Unlinked:

Pagine chì ùn sò micca ligati à altre pagine. In u risultatu, hè difficiule per i prugrammi di crawling web per accede à l'infurmazioni. E pagine senza backlinks riferenu à stu tipu di cuntenutu (cunnisciutu ancu cum'è ligami). Inoltre, i mutori di ricerca ùn ricunnosce micca sempre tutti i backlinks da i siti web chì sò cercati.

9. Servizi d'archiviu Web

cum'è a Wayback Machine, permettenu à l'utilizatori di vede e versioni archiviate di e pagine web cù u tempu. Includendu siti web chì sò diventati inaccessibili è ùn sò micca indiziati da i mutori di ricerca cum'è Google. Perchè l'archivi in ​​linea chì ùn sò micca da u presente ùn ponu micca indiziati. E versioni passate di siti web sò difficiuli di accede à traversu una ricerca, a Wayback Machine pò esse chjamata software per vede u web profondu. Perchè tutti i siti web sò mudificati in qualchì tempu, l'archivi in ​​linea sò classificati cum'è cuntenutu Deep Web.

Mentre ùn hè micca sempre pussibule di scopre direttamente u cuntenutu di un servitore web unicu per indexà, un situ pò esse ghjuntu in teoria indirettu (per via di vulnerabilità di l'informatica).

I mutori di ricerca utilizanu web crawlers per truvà cuntenutu in Internet. Seguendu i hyperlinks attraversu numeri di portu virtuale di protokollu ricunnisciuti. Stu metudu travaglia bè per truvà cuntenutu nantu à a superficia web. Ma di solitu ùn hè micca successu à truvà cose nantu à u web profondu. A causa di a quantità indeterminata di ricerche chì ponu esse realizate, questi crawlers ùn pruvate micca di identificà e pagine dinamiche chì sò u risultatu di e dumande di basa di dati. Ancu s'ellu hè statu suggeritu chì questu pò esse (parzialmente) risoltu da furnisce ligami à i risultati di a ricerca, questu puderà accurtà accidentalmente a popularità di un membru di u web profondu.

Uni pochi di mutori di ricerca chì anu accessu à u web profondu sò DeepPeep, Intute, Deep Web Technologies, Scirus è Ahmia. fi. A lugliu di u 2011, Intute avia finitu di finanziamentu è hè attualmente un archiviu staticu temporale.

Scirus hà lasciatu u so postu à a fine di ghjennaghju 2013.

Allora i circadori anu cercatu cumu u web profondu pò esse esploratu automaticamente. Includendu u cuntenutu chì pò esse accessu solu cù un software speciale cum'è Tor. In u 2001, Sriram Raghavan è Hector Garcia-Molina (Dipartimentu di Informatica di Stanford, Università di Stanford) anu publicatu una architettura architettonica per un crawler Web nascostu chì hà interrugatu una forma Web è rastreu u cuntenutu Deep Web utilizendu frasi chjave furnite da l'utilizatori o raccolte via interfacce di query. . Alexandros Ntoulas, Petros Zerfos è Junghoo Cho di l'UCLA anu sviluppatu un crawler Web nascostu chì hà generatu dumande significativu per mandà automaticamente à e forme di ricerca.

Diversi linguaggi di dumanda di forma (per esempiu, DEQUEL) sò stati sviluppati chì permettenu l'estrazione di dati strutturati da i risultati di ricerca in più di emette una dumanda.

Un altru sforzu hè DeepPeep, una iniziativa finanzata da a National Science Foundation in l'Università di Utah chì hà riunitu fonti web nascosti (formi web) in parechji duminii utilizendu approcci di crawler mirati unichi.

I mutori di ricerca cummirciali sperimentanu novi modi per trawlà u web profondu. U Protocolu Sitemap è OAI-PMH sò protokolli chì permettenu à i navigatori è à altre persone interessate di localizà risorse web profonde nantu à i servitori web specifichi. I dui approcci permettenu à i servitori web di publicità l'URL chì ponu dispunibili. Dunque permette a scuperta automatica di risorse chì ùn sò micca direttamente ligati à u web publicu. U mecanismu di superficia web profonda in Google calcula l'invio per ogni forma HTML è poi indexa e pagine HTML generate. Mille dumande per seconda sò fatte à l'infurmazione web profonda utilizendu i risultati in superficie.

Trè algoritmi sò usati in stu sistema per pre-calculate sottumissioni

1. sceglie i valori di input per inputs di ricerca di testu chì ricunnosce e parolle chjave,
2. Identificà inputs chì accetta solu tipi specifichi di valori (per esempiu, data), è
3. scegliendu un picculu numeru di combos input chì creanu URL adattati per l'inclusione in l'indici di ricerca Web

Aaron Swartz hà criatu Tor2web - una applicazione proxy chì permette à l'utilizatori di i servizii oculati di Tor accede è cercà un hidden. cipolla suffissu-in u 2008 per fà più faciuli per elli à accede è circà di un ammucciatu. suffissu di cipolla.

I ligami web profondi mostranu una stringa casuale di caratteri seguita da u. cipolla duminiu altu livellu mentri cù stu prugrammu.

Differenza trà u Deep Web è Dark Web

Chì vene in mente quandu pensate à u Deep Web? Hè questu un delittu criminale? Truffe è phishing? Bitcoins?

Sariate parzialmente currettu ... è, in certi modi, sbagliatu. Eccu alcuni di l'articuli chì pudete truvà nantu à u Web Dark, chì hè una cullizzioni di siti web cù indirizzi IP dissimulati chì ponu esse bisognu di software speciale per accede. U Deep Web, chì comprende u cuntenutu Internet chì ùn hè micca cercatu da i mutori di ricerca normale, hè solu 0.01 per centu di u Dark Web. In altre parolle, se Google ùn pò micca truvà lu, hè senza dubbitu sempre in u World Wide Web. Ancu se in u Deep Web più difficiuli di accede. (Se Google pò truvà lu, hè nantu à a Superficia Web, chì conta menu di 0.03% di l'Internet).

In u discorsu publicu, u Deep Web è u Dark Web sò stati cunfusi. Allora u Deep Web presenta siti generalmente benigni. Cum'è u vostru contu di e-mail protetti da password, certi aspetti di i servizii di abbunamentu premium cum'è Netflix, è i siti chì ponu accede solu per un furmulariu in linea, chì a maiò parte di a ghjente ùn cunnosci micca. (Imaginate se u vostru inbox di Gmail puderia esse accessu da solu Google u vostru nome!) In più, u Deep Web hè massivu: era previstu per esse 400-550 volte più grande di u Web Superficie in 2001. È hè diventatu solu più grande da tandu.

Per cuntrastu, u Dark Web hè abbastanza chjucu: ci sò solu decine di millaie di siti Dark Web. I siti web di u Dark Web sò distinti per l'usu di software di criptografia chì oculta l'identità di i so utilizatori è e so locu. Hè per quessa chì u Dark Web hè cusì populari per l'attività illecita. L'utilizatori ponu ammuccià e so identità, i pruprietarii di u situ illegale ponu disguise e so locu, è e dati ponu esse scambiati anonimamente. In u risultatu, u Dark Web hè riccu di vendita illegale di droghe è armi di focu. Cume a pornografia è u ghjocu. L'FBI hà chjusu Silk Road, un famusu mercatu illecitu in linea, in u 2013.

Tuttavia, u Dark Web ùn hè micca sanu scuru. Hè ancu utilizatu da informatori pulitichi, attivisti è ghjurnalisti chì ponu affruntà a censura o a ripresa pulitica se u so guvernu li scopre.
U situ web Wikileaks, per esempiu, hà una prisenza in u Dark Web.

Parti di l 'Internet chì ùn sò cumplettamente accessìbule à search engines tipica cum'è Google, Yahoo, è Bing sò veni cunziddiratu comu lu spechju Web. E pagine chì ùn sò rindizzati, tassa-di-serviziu (ffs) siti, base privatu, è u neru sanu sò tutte e parti di l 'abissu Web.

Vantaghji di Deep Web

  • U web deep include pagine chì ùn sò micca indiziate, siti di tariffu per serviziu, basa di dati privati, è u web neru. È ùn hè micca cumplettamente accessibile da i mutori di ricerca ordinariu cum'è Google, Yahoo è Bing.
  • U web prufonda furnisce à i cunsumatori significativamente più infurmazione ch'è altrimenti dispunibile in Internet, è simultaneamente rinfurzà a privacy.
  • Forsi l'accusazione più severu in contru à u web profondu hè chì mette in periculu l'apertura è l'ugualità di Internet.
  • L'utilizatori ponu accede significativamente più infurmazione nantu à u web prufonda ch'elli ponu in u web di a superficia. Hè pussibule chì questi dati sò solu pagine chì ùn sò micca abbastanza essenziali per esse presentate.
  • Tuttavia, presenta l'episodi di TV più recenti, basa di dati per a gestione di e vostre finanze, è e nutizie chì sò limitate nantu à a superficia web.
  • S'ellu esiste solu u web di a superficia, a maiò parte di u materiale di u web profondu ùn saria micca dispunibule.
  • Un altru vantaghju di u web profondu hè a privacy, chì hè generalmente offerta per mezu di criptografia.
  • Nantu à u web prufonda, a criptografia permette à i siti web di tariffu per u serviziu di mantene u so materiale oculatu da l'utilizatori di Internet chì ùn paganu micca mentre serve ancu à i so clienti. Ogni tipu di fintech deve avè a so basa di dati criptata per funziunà in modu efficace.
  • L'imprese è e persone ùn puderanu micca fà transazzione finanziaria sicura in Internet senza questa sicurezza. U web scuru hè statu creatu principalmente per dà l'utilizatori più anonimatu.

Svantaghji di Deep Web

Forsi l'accusazione più severu in contru à u web profondu hè chì mette in periculu l'apertura è l'ugualità di Internet. In l'anni 1990, a ghjente spera chì l'Internet permette à tutti di avè uguali accessu à tuttu. I siti web di tariffu per serviziu, invece, limitanu l'accessu à e strumenti di produtividade premium à quelli chì ponu permette. A maiò parte di l'equipaggiu essenziale hè caru, custanu centinaie o ancu millaie di dollari, chì ponenu una barriera à l'ingressu.

U web profondu face novi sfide per via di u web scuru. I criminali ponu prufittà di quelli chì anu un vantaghju in a cunniscenza piuttostu cà i soldi. E persone chì si nascondenu daretu à u web scuru ponu indirizzà i clienti autorizati nantu à a superficia web, diminuendu a qualità di Internet per tutti.

Lascia un Comment