I principali paesi pruduttori di petroliu

Avete mai dumandatu quali paesi sò in cima à a lista di i pruduttori di petroliu in u mondu sanu, Leghjite per cunnosce i principali paesi chì producenu l'oliu. I paesi cù a più alta stima di b/d.

Tutti crederemu chì a maiò parte di i rivenuti di u paese sò generati da e riserve di petroliu. I bilanci naziunali sò incarnati in e spese di petroliu per l'economie chì dipendenu solu da l'impurtazioni. Ùn ci deve esse scunfittatu chì avvenimenti cum'è disordini in e regioni produttrici di petroliu, novi scuperte di giacimenti petroliferi, è avanzate in a tecnulugia di estrazione estremamente disassemble l'industria petrolifera. Spessu, i principali paesi pruduttori di petroliu sperimentanu tempi micca cusì boni in a so pruduzzione.

Sicondu i rapporti mundiali 2021, a produzzione glubale di oliu è altri liquidi di petroleum hà una media di 95.5 milioni di barili per ghjornu (b / d). Infurmazioni da l'Amministrazione di l'Informazione Energetica di i Stati Uniti (EIA). In u 2020 i primi trè paesi pruduttori sò i Stati Uniti, l'Arabia Saudita è a Russia. Cumponenu u 43% di a pruduzzione mundiale di liquidi di petroliu. Canada è u primu trà i cinque pruduttori chì custituiscenu u 54% di a pruduzzioni glubale.

Lista di i principali paesi pruduttori di petroliu

Stati Uniti d'America

Sicondu u ranking di u primu pruduttore di liquidi di petroliu in u mondu, u statu unitu vene prima cù una media di 18.6 milioni di b / d per cuntà u 20% di a pruduzzione mundiale è u più altu pruduttore di petroliu crudu è condensatu di affittu. produttore 11.3 milioni di b/d tutti in 2020.

A parti di l'oliu crudu è u condensatu, sò una classa cumpleta di liquidi di petroliu chì include liquidi di pianta di gas naturale è biocarburanti. A Russia è l'Arabia Saudita eranu i più alti pruduttori di petroliu crudu solu in u 2013 eranu i principali pruduttori mundiali di liquidi di petroliu di i Stati Uniti per via di l'aumentu di a produzzione di liquidi di gas naturale da i dipositi di scisto.

L'aumentu di a pruduzzione di petroliu crudu di i Stati Uniti hà purtatu à a frattura idraulica, o fracking, in i formazioni di scisto in Texas è in u Dakota di u Nordu, mentre chì a produzzione di liquidi di gas naturale hà guadagnatu un grande impulso da u sviluppu di i dipositi Marcellus Shale in Pennsylvania occidentale. In u 2020, Per a prima volta da u 1949, i Stati Uniti sò diventati un esportatore netu di petroliu (vale à dì, l'esportazioni anu superatu l'impurtazioni) solu per ripiglià u statu di importatore netu in l'annu 2021.

Arabia Saudita

U sicondu in a lista di i paesi più pruduttori hè l'Arabia Saudita. Cuntribuiscenu 10.8 milioni di b/d, chì definiscenu 11% di a produzzione di liquidi di petroliu di u mondu. L'Arabia Saudita detene u 15% di e riserve di petroliu pruvati di u mondu è hè u più grande esportatore di crudo. Unu di l'Organizazione di i Paesi Exportatori di Petroliu (OPEC) hè nantu à a lista.

A fonte di i rapporti à u CIA World Factbook hà dimustratu chì u 42% di u pruduttu internu grossu (PIB) di u paese hè ligatu à u settore di u petroliu, 87% di i so rivinuti di u bilanciu è u 90% di l'esportazioni. I campi principali di l'Arabia Saudita sò i seguenti: Ghawar, Safaniya, Khurais, Manifa, Shaybah, Qatif, Khursaniyah, Zuluf è Abqaiq.

Russia

L'avvenimenti recenti in u 2010 anu fattu a Russia caduta à u terzu postu in u ranking di u primu oliu chì pruduce l'oliu. In l'annu 2020, hè sempre unu di i principali pruduttori di petroliu di u mondu cun una media di 10.5 milioni di b / d, chì rapprisenta 11% di a produzzione mundiale.

I seguenti sò regioni chì sò cunnisciuti per a produzzione di petroliu in Russia Russia: Siberia Occidentale, Urali-Volga, Siberia Orientale è Far East, Arkhangelsk è a Republica Komi. A maiò parte di a pruduzzione vene da e regioni di Siberia Occidentale è Volga-Urali, in particulare i campi Priobskoye è Samotlor in Siberia Occidentale.

Immediatamente dopu à a caduta di l'Unioni Suviètica, l'industria petrolifera russa hè stata compru è pussede da individui privati, ma u statu furzò a cunsulidazione, è l'affirmazioni avianu piena carica di u settore. I più grandi pruduttori di petroliu è gasu russi sò Gazprom, Rosneft è Lukoil.

Dopu à l'attaccu à l'Ucraina in 2014. E sanzioni occidentali sò state imposte à a Russia è questu hà influinzatu l'imprese energetiche russe da l'ingressu. Mercati di capitali di i Stati Uniti è tecnulugia di perforazione di scisto. In 2017, l'OPEC + hè stata stabilita da 14 membri di l'OPEC è 10 esportatori di petroliu non-OPEC guidati da a Russia. È u standard avà esporta quotes per i membri è ghjoca una pusizione significativa in i mercati energetichi mundiali.

Contenutu Cuntinutu

Canada

U Canada hè u quartu trà i principali paesi pruduttori di petroliu cù 5.3 milioni di b / d in 2020, chì rapprisentanu u 6% di a pruduzzioni globale. Stima da L'EIA dichjara chjaramente chì a pruduzzione di petroliu crudu è condensatu di 4.2 milioni di b / d in 2020. Aumenterà à 6.9 milioni di b / d da 2050, principarmenti da a produzzione di sabbia d'oliu.

E fonti principali di a produzzione di petroliu di u Canada includenu e sabbie bituminose di l'Alberta. U bacinu sedimentariu di u Canada Occidentale, è i campi offshore atlantici.

China

L'ultimu nantu à u paese di pruduzzione di l'oliu hè a Cina chì pruduce circa 4.9 milioni di b / d di liquidi di petroleum in 2020. Cuntandu 5% di a produzzione di u mondu. In l'annu 2017, a Cina hà classificatu in i Stati Uniti per diventà u più grande importatore di petroliu in u mondu. A causa di u cunsumu di petroliu di 14.3 milioni di b / d. In u 2021 a Cina hè u primu postu seguitu da i Stati Uniti cum'è u più altu cunsumadore.

A pruduzzione domestica in massa hè in e regioni nord-est è nord-centre di u paese. Campi maturi cum'è Daqing sò stati utilizati da l'anni 1960. E cumpagnie cumprese l'inundazioni di polimeru è di flussu è l'iniezione d'acqua, anu investitu sempre più in tecniche di ricuperazione di l'oliu (EOR).

Eccu una lista di temi cunnessi chì pudete esse interessatu:

  1. Tecnica di Blockchain
  2. Defu
  3. NFT
  4. DAO
  5. Crypto
  6. Web 3.0
  7. Altcoin Tokenomics
  8. Metaveru
  9. Contratti intelligenti

Lascia un Comment